God kväll

Bara för att Lukas nynnade på den här låten förut idag så lyssnar jag nu på Anna Ternheim mitt i natten medan jag sitter och redigerar foton till uppdraget. Vanligtvis står jag fast vid att det här är deppig musik som man bara blir just deppig av. Men så här i min ensamhet i köket kände jag mig plötsligt lite vemodig och då har jag ingening emot Annas sällskap.

Jo så här är det vänner, jag håller på att byta blogg, det är en del av mitt projektarbete, tyvärr är det hela tiden fler grejer som ska fixas med den nya, men nu i helgen hoppas jag verkligen att jag kan byta till den. Saknar nämligen helt inspiration här bland alla nyckelpigor hehehe...

Imorgon har Karin och Mika fest!
Vi kommer se ut ungefär så här:






Spännande va?

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅÅÅ, har alltid velat ha Marie Antoinette tema, men mina vänner är för lata för det...

2010-06-28 @ 10:43:07
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0