2008

Några favoritbilder från 2008.


Vi i kristna skolgruppen bakade cupcakes åt hela skolan på alla hjärtans dag


Sara och jag hade vår första fotodag


Det kom jättemycket snö i mars


Jag bakade en prinsesstårta åt mamma på hennes födelsedag


Våren kom till mitt rum, det är inte klokt vad jag längtar efter vår och tulpaner!


Lillebror Lukas och jag tog en promenad


Sara och jag drog till Nyhem med WWA-Olle och WWA-Lukas, hehe. Vem kunde ana...


Jag fick en digital systemkamera när jag fyllde 18!


Karin kom hem från USA!


Jag jobbade ganska mycket på H&M under 6 veckor


Karin, Sara och jag spenderade lite tid i Göteborg


Frizon! Regnig men underbar vecka, härligt umgänge och bra konserter


Min vackra kusin Sofia gifte sig en sol/regnig dag i Augusti.


Skolan började igen och jag fick återse fina vänner som Maja!


En dag efter skolan stannade jag till och fotade... mig själv, haha


Det blev gult och höstigt


Jag älskade min dator extra mycket den här hösten tror jag


Sara och jag fotade lite, eller ja, det var mest hon som fotade


Kristin fyllde år och vi gav henne en hobby


Det blev advent och mysigt i mitt rum


Familjen Lundholm åkte på julmarknad i Stockholm, pappa vann en nalle och blev som ett barn på julafton!


Jag började umgås med en pojke lite mer, och den 18 december blev vi tillsammans =)


Julafton blev väldigt lugn, bara familjen och mormor, som iof med räknas som familj


På juldagen kom pappas sida av släkten till oss


Nyår firades med lite vänner från Eskilstuna och annat trevligt folk!
Mer bilder från nyår kommer nog inom kort!

Summering av året: Det bästa året hittills!

Kommentarer
Postat av: maja

heeey, kolla - jag fick också vara med! en hittills okänd bild. väldigt fina bilder, ett fint år.

2009-01-03 @ 16:41:19
URL: http://majvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0