Måndag

Det är den här veckan allting måste komma igång känner jag. Annars kommer den här terminen att bli lika seg som höstterminen. Alltså, jag bör få ordning på mina sovvanor och komma igång med träningen som jag har planerat! Annat på min to-do-list är att börja med skolan ordentligt på en gång! Så det ska jag göra direkt, projektarbete i en timme nu!

Tråkigt inlägg va? Eller ja, jag personligen är inte så förtjust i bloggar utan bilder eller musik, inte min grej. Men här har ni en länk till en otroligt bra artikel, jag tror jag står bakom varje ord! Vad tycker ni?
LÄS

Det är Underbara Clara som skriver!

Måndagskramar!

Kommentarer
Postat av: Lukas

Ja Linn! Så du har äntligen hittat den perfekta bantningsmetoden för dig nu alltså, skönt! hähä :)

2009-01-12 @ 23:25:31
URL: http://lukasskriver.blogspot.com
Postat av: Linn

Hehehe nu var det ju inte riktigt den länken jag syftade på :P

2009-01-12 @ 23:56:33
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag gillade artikeln.

Men sen gjorde jag misstaget att läsa kommentarerna. Jag blev så oroad för svenska folkets intelligens att jag inte vet om jag kan sova... :(

Jag får helt enkelt övertyga mig om att folk som kommenterar saker på internet är en speciell ras...

2009-01-14 @ 01:21:37
Postat av: cary

Hahah, jag håller med Jonas på kommentarsdelen.

Otroligt bra skrivet dock, tror jag ska länka i min blogg också.

2009-01-14 @ 22:34:36
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0