JOY


Tisha - Weekday, kofta - ego, dragkedjekjol - Monki



Hej på er! Låt er värmas av Joshua Radin - What if You, kan behövas kalla dagar som dessa.
Dagen började med med Foto A, ja men visst! Man kan läsa EN estetisk kurs på min skola och den var jag snabb att välja! Hittills har jag inte lärt mig så mycket nytt dock, men det kommer nog. Nu på eftermiddagen har jag slappat alldeles för mycket så nu tar jag tag i resten av dagen. PLUGG!

puss
(hahahahahahahaha, allvarligt, jag var sjukt nära på att posta detta med ett i i stället för u i sista ordet)

Kommentarer
Postat av: cary

värst vad du har börjat lyssna på joshua radin mycket på sistonde :P

simple times är nog hans bästa album dock...

2009-01-20 @ 21:58:00
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Lukas

Ja Linn, du är ändå ganska estetisk, bra att du valde den kursen! Sen är du väääldigt söt också.

2009-01-20 @ 22:56:10
URL: http://lukasskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0