Den lilla koftan



Idag har jag fyndat!
Maja och jag var sjukt effektiva under lunchtimmen, vi hann båda köpa och prova kläder OCH äta lunch! I vilket fall, det var på ego jag hittade denna lilla kofta. Färgen ändrar sig lite i olika ljus, jag tänkte först att den var grå men nu ser jag att den är mer blå. Jaja, jag tyckte i vilket fall att den förtjänade en plats i min överfulla garderob. (seriöst, så litet skåp!) Och visst påminner den lite om skönhet från Acne som jag har dreglat efter sedan den kom, eller okej inte så lik kanske, men de har båda en stor säkerhetsnål att knäppa med!

Nu: Projektarbete!


Kommentarer
Postat av: Andreas Karlsson

Vilka är det som har gjort den då?

2009-01-16 @ 20:15:06
URL: http://www.andreask.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0