Dagmar f/w-09

Vi fortsätter på temat modeveckan!



Dagmar har väl aldrig direkt varit en stor favorit för mig men outfiten ovan skulle jag kunna tänka mig att bära till hösten! Jag tycker egentligen om leggins, men av någon koooonstig anledning har jag sett för många avskräckande exempel det senaste året för att vilja använda det... Men dessa hade mycket trevliga detaljer!


(bilder från stockholm streetstyle)

Här undrar jag dock vad de tänkte med? Förutom att jag tycker om mixen av material och kombinationen av grått och gammelrosa så ser det gräsligt ut? Och vad har de gjort med de stackars modellernas frisyrer? Tunn stripig lugg..

Ja, nu låter jag otroligt dömande, men det är ju liksom meningen när det är modevecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0