Your love is strong

Igår var det party party!
Först firade vi Jonatan som fyllt 18 med en gemytlig fest för släkt och vänner i en härlig blandning! Sedan bar det av mot Martina som också hade fyllt 18. Hon hade gjort stört mycket pastasallat i en plastlåda, ni vet en sådan man brukar ha lego i, från IKEA. Haha, jag bara skrattade när jag såg den.

Efter lite disco och trevligt umgänge kände Lukas och jag att det var dags att dra sig.
"Vi kan gå härifrån till mig, det är inte långt. Det blir en mysig promenad!" sa han och såg sådär lyriskt lycklig ut som bara han kan. "Visst" sa jag och tänkte i mitt stilla sinne att detta hade jag itne gjort om det inte var för att få spendera lite tid med honom, haha. Vi börjar gå och vägen ville liksom aldrig ta slut. En timme senare var vi framme efter en promenad på isiga vägar och snötäckta fält. Kallt var det med, snö i hela håret, till slut knöt Lukas ett linne han hade i väskan runt mitt huvud för att mina öron inte skulle falla av, av köld.

Men det var fint att komma in sedan, det smakade gott med te.

Idag är det faktiskt söndag hörrni.
Jag ska inte till kyrkan men man kan lyssna på en fin sång om att Hans kärlek är stark.

Your love is strong - Jon Foreman

Kommentarer
Postat av: Martina

hehehe, när olle och rasmus kom fick de mat, och kanske 4 till hakade på och åt upp hur mycket som helst! Vi fick bara två tvåliters glassförpackningar över! (lite)

hahahah, du är rolig!

2009-02-22 @ 14:28:44
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0