"Dude, I'm from california if I go out when it rain.. I melt"

Just nu är jag väldigt sugen på några avsnitt O.C!
DAVID, när blir det maraton?



Seth: So, what's the GP, RA?
Ryan: I have no idea what you just said.
Seth:"Game plan, Ryan Atwood
Ryan: You're just using initials now?
Seth: Yeah, it saves time.
Ryan: Well not if you have to translate.
Seth: GP.
Ryan: Game plan?
Seth: Good point

Seth: I got a room at the Mermaid motel.
Summer: You mean the place where Ryan may or may not have conceived Theresa’s baby
and where Marissa’s mom and Luke got it on?
Seth: Newport’s very own den of sin.


Visst, kalla mig larvig men den där serien hade faktiskt allt:
romantik, drama, humor etc
En gåva från Gud.

Hahaha ha
hah, okej jag kanske överdrev där.

Eller gjorde jag..?

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh. OC-maraton är bland det bästa jag vet!

2009-02-19 @ 21:11:15
URL: http://rosalinn.devote.se
Postat av: Martina

Definitivt en gåva från gud.

2009-02-19 @ 22:26:01
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grey's anatomy - samma sak!

2009-02-20 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0