Torsdag

Det var länge sedan jag sov som jag sov i natt! Redan vid 23 gick jag och la mig!
Det är helt otroligt med tanke på mina sovvanor.
Varför har ingen sagt att det känns så bra att sova mer än 5-6 timmar per natt?
Hehehe.

Många saker står på schemat idag, nu har jag precis kommit hem från skolan (hehe var där i en halvtimme för att skriva ett prov), så här sitter jag och äter frukost, te med toast. Sedan tänkte jag ta ett bad, äta en chokladboll, pyssla lite med projektarbetet... Sedan ska Dennis och jag smyga in på musiktreornas SON-projekt! Jippie! Efter Emmas sms kan jag ju bara inte missa det. "Kom på vårt sonprojekt! Jag har nätstrumpbyxor på mig och allt..."
Och i kväll blir det bio med världens finaste pojke, hihi.


Kommentarer
Postat av: Lina

Den där filmen är så fruktansvärt bra! Kände bara att jag måste förbereda dig (er) för det hehee :P

2009-02-05 @ 15:15:39
URL: http://seagulls1.blogspot.com/
Postat av: cary

Ja, det är nog bra för dig med lite mer sömn, så ofta som du försover dig ^^

haha

televiSON var sjukans bra

och den där filmen har jag bara hört gott om =]

lemme know what you think sen

ska också se den ngn gång...

2009-02-05 @ 19:45:51
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-06 @ 11:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0