Spring. Summer. Fall. Winter.

Hur ofta är det egentligen man sätter sig ner och bara lyssnar på musik?
Man gör ju alltid någonting annat samtidigt, i vilket fall jag.
Det enda undantaget skulle ju då vara när man reser någonstans,
en lång bilfärd och iPoden, det är inte fel det.

Men jag ska ingenstans ikväll.
Jag ska bara ligga här i min säng och lyssna in Jon Foreman,
som egentligen heter Jonathan, sångaren i Switchfoot.

Han släppte fyra EP:s under 2007 och 2008,
Spring, Summer, Fall, Winter.

Jag tänkte börja med Winter.

Så om du har tid, du kanske också har lov,
så kan du också sätta dig ner och lyssna,
det är fina texter med.

Vi kan börja
här.

Kommentarer
Postat av: Boff

Oj, dom EPsarna visste jag inte om, tack så mycket!

2009-02-17 @ 19:30:09
Postat av: Andreas Karlsson

Ouh, nice tips... Hanna gillar de skivorna, jag ska lyssna igenom dem innan jag somnar ikväll!

2009-02-17 @ 21:11:33
URL: http://www.andreask.se
Postat av: Linn

Boff: Varse! Hoppas du kommer gilla dem!



Andreas: Mmm.. det kanske är lite för enkel musik för dig ;)

2009-02-18 @ 11:57:31
URL: http://linnmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0