Not let my hair be like a mess


Bilder från LUNDLUND
Har egentligen ingenting med texten att göra, de var bara fina.

"Jag skrev en sång en gång när jag var femton.
 Men inte visste jag väl att jag skulle känna precis som den sången beskriver det någon gång i mitt liv.
Och egentligen är det väl taskigt för den här pojken är ju inte ens medveten om att han har fått mig att gråta och längta efter i morgon. Egentligen är det ju inte hans fel att jag nästan blev kär sådär på riktigt fast jag aldrig blir det egentligen.

Men jag skyller ju faktiskt inte på honom. Och det är ju inte mitt fel heller; att han är sådär fin fast han inte är det. Vacker när han inte tror det om sig själv och så. Det är inte mitt fel att jag föll för hans bitterljuva charm. Det är väl ingens fel, mer livets gång. Allt har sin tid sa han ikväll. Tid för att sörja, tid för att dansa.

Tomorrow I'm gonna live and I'm gonna give
my heart to someone else.
I'm gonna use my most pretty dress,
not let my hair be like a mess
Tomorrow I will follow the road to happiness.

I'm gonna clean all my windows
so that the sun can shine through
And I'm so not gonna think of you

Tomorrow I will let the wind fly through my hair
I'm gonna sail to somewhere far away
I just don't know where

But today, I will think of you
And the way you left me crying
Today, I won't try to be polite
I will let the tears ceep on falling

Tomorrow I will take a walk in an endless town
I'm gonna climb a tree and I won't fall down
Tomorrow I will run through an empty wood
I'm gonna run so much faster than I ever knew I could"


ur min dagbok

Nu var jag tvungen att ta fram gitarren och sjunga den.
Kanske skulle spela in den någon gång.
Andreas?

Kommentarer
Postat av: Sara

Linn, det där var.. helt.. ja, jag saknar ord, det var verkligen kickasssbra! Och egentligen ville jag inte säga kickass nu, för det spoilade det fina, men, så att du vet hur jag känner om det typ, jag vet ju hur det känns. Här inne i hjärtat.



I alla fall, det var fint, ocheh, jag grät nästan, för att du är så bra, och du är värd en pojke, som liksom ja du vet, vi har pratat om det en gång, okej, många gånger.

2008-09-18 @ 23:23:34
URL: http://waires.blogg.se/
Postat av: Linn

puss!

2008-09-19 @ 10:36:18
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: cary

2008-09-19 @ 11:20:26
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Lina

Vet inte vad jag ska säga mer än - vackert! Spela in!

2008-09-19 @ 20:21:29
URL: http://www.seagulls1.blogspot.com/
Postat av: Linn

Tack flickor!

2008-09-20 @ 00:30:32
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack för igår kompis, det var typ supermegamysigt att ses därute =) Glöm inte att du inte går säker i din egen lägenhet längre, mohahhaaaa... (not)



Åh, den är fin. Den är vacker. jag tror jag måste lyssna på den. ja, det ska jag göra nu!

2008-09-21 @ 11:03:11
URL: http://basklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0