And you don't hear a single floor board creak

För ett tag sedan fick jag en väldigt mysig känsla på vägen hem med spårvagnen.
Tänk om jag fick komma hem till en liten mysig egen lägenhet nu,
där det luktar gott, där musiken som jag tycker om spelas och där jag lagar maten jag tycker om.

Det är väl så man ska känna kanske när man är arton.
I vilket fall!

Välkommen hem till mig!
(klicka på bilderna för att se var de kommer från)

Låt oss börja med sovrummet.



Väggar, golv och tak är vita. Där finns en vitmålad stor säng i stål med massa kuddar i, en enorm spegel, ett vackert klädskåp, en vacker gammal stol, en hög med tidningar som fungerar som nattuksbord. Längs med väggen står en klädhängare med mina vackraste klänningar och under står skorna. Ser ni det framför er?
Tänk lite såhär:














Kommentarer
Postat av: martina

Jag kan se en asfet linn i den blåa stolen. (självklart är ju jag också asfet samtidigt.. dubbelbröllop?) :)

2008-10-17 @ 17:19:47
Postat av: Linn

hahaha martina du tänker bara på en sak..

2008-10-17 @ 17:29:17
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: overallt

NY FOTOBLOGG! LÄS, TYCK TILL OCH BEVAKA PÅ WWW.OVERALLT.BLOGG.SE!

2008-10-18 @ 13:51:45
URL: http://overallt.blogg.se/
Postat av: samuel

alltså jag skulle få spel om jag va hemma hos dig. det skulle vara allt min värld inte är. jag skulle vara som en bajskorv på en dyrbar tavla.

2008-10-20 @ 01:27:06
Postat av: Linn

Hahahahhaaha!

Är det inte fint att man kan vara vänner fast man är så olika?

2008-10-20 @ 01:44:05
URL: http://linnmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0