nittonde maj

Jag måste verkligen plugga franska!
image30


Un long dimanche de fiançailles, namnet på den franska filmen jag såg i lördags.
Den var.. fin.
Jag ska lära mig att tala franska.

Livet är så enkelt för mig just nu vänner.
Jag går och väntar på att något hemskt ska hända bara för att jag ska vakna till.
Bara för att, jag ska bli medveten om hur bra jag har det.
Jag undrar lite hur Gud tänker..

För tidigt i våras sökte jag ett jobb, på H&M.
Och trots pappas kontakter så tänkte jag att utan erfarenhet så är det inte troligt överhuvudtaget att jag får det. Men så sa jag så här; "Gud, jag lägger det i dina händer, om det är meningen att jag ska ha det så får du ordna det"
Jag fick det.
Överlycklig såklart, men samtidigt besviken eftersom det innebär att jag inte kan göra något roligt i sommar.
Trodde jag.. Men jag sa; "Gud om jag får önska så vill jag ju till Frizon och egentligen till Nyhem och Strandfestivalen med.."
Jag kunde få ledigt de dagarna Frizon var, jag börjar inte jobba förens en vecka efter Nyhem och jag är ledig under Strand = LYCKA!

jag förstår inte varför du gör livet så enkelt för mig..
t a c k s a m h e t .

Kommentarer
Postat av: sveeen

åhåhåhåhåhååhåh.. fy vad gött:)))) Du&jag på äventyr, med flera, såklart:) hähähähä... Jag pluggar religion. Suck.. lol osv. Puss på dig prettygirl_90:) FOTA IMORGON! YEAH

2008-05-20 @ 14:09:05
URL: http://waires.blogg.se
Postat av: Linn

Jaaa riktigt fina äventyr Saris =)

2008-05-22 @ 02:24:57
URL: http://linnmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0