tolfte juni


Sara gör fina kollage hihihiii
(längst upp till vänster är för övrigt ganska komisk..)

Hej vänner!
Idag är en Coldplay-dag.
Ni vet när inget annat låter bra i öronen?
Har lyssnat lite på deras nya på Myspace med, kan inte bestämma mig för vad jag tycker än.
Men av erfarenhet vet jag att kärleken till deras musik växer sig starkare för varje gång man lyssnar. Hihi

Idag har Karin kommit hem! Fast jag har inte fått tag på henne än, men i morgon vill vi fira din hemkomst med cupakes Karin, så ta och hör av dig ok!? Hehehehe

Imorgon kväll åker Sara och till Nyhem med två lokalkända brottare, vi har mutat dem med god matsäck.
Dagens händelse skulle kunna vara att jag har bytt till times new roman på msn, OMG!?
Eller att jag har stått själv i kassan på H&M?!
Eller att jag somnade på min arm förut och nu har jag jätteont?!

Usch, vilket omysigt inlägg.. Hoppas Saras kollage kompenserar lite.
Puss

Kommentarer
Postat av: Alex

MAHGAAAAAAAAAD linn har gått o blitt tajmsare, haha humor :D

2008-06-15 @ 16:27:07
Postat av: Linn

hehehe tänkte att du skulle få dig ett skratt =)

2008-06-21 @ 01:29:17
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: hotbaben no1

hähähähähähhähä... jag känner hur jag kuttrar och kvittrar av dina inlägg.. mums!

2008-06-22 @ 03:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0