tjugofjärde juni

Sara och jag lekte på stan idag. Hon är ganska knäpp, precis som jag! Haha!
Jag köpte en klänning som var fin.

Sedan mötte vi David vid bussen och åkte ut till MediaMarkt där vi mötte upp Alex (aka Plutten), typ nördigt.
Kom på när jag var där att jag ändå ska köpa en delldator så det var ju en onödig tripp. Fast det var kul, hittade fina espressomaskiner i pastellfärger. Som den här:

Köksavdelningen har alltid varit en favorit! Fina kylskåp hade de med.
Vi firade med ett besök på Mc Donalds och hittade sedan hela min familj inne i pappas butik.
Haha! Hur ofta går man omkring i butikerna på Maxi liksom? Inte ofta (iof jobbar jag ju där nu...)
I vilket fall! Som tur va tog vi en sväng in på stadium där. Både Alex och jag impulsköpte varsitt par skor på ca tre minuter!





Visst har jag fina blommor runt min spegel? Tack Sara och gänget.
Sjukt rosa inlägg, men rosa är fint!

puss.

Kommentarer
Postat av: Sara you crazygirl hotbabde etc.

Det var värt.. Du är ändå rosa personifierat. LOOOL:D

2008-06-25 @ 14:39:49
URL: http://waires.blogg.se/
Postat av: Linn

höhöh

Linn, det nya rosa, skrev du på en lapp =)

2008-06-29 @ 00:52:35
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Impulsköpte seglarskor idag med, gosh vad billigt skit man kan hitta! 75kr, sprinkles-vääääääääärt

2008-06-29 @ 01:52:41
Postat av: Alex

Impulsköpte seglarskor idag med, gosh vad billigt skit man kan hitta! 75kr, sprinkles-vääääääääärt

2008-06-29 @ 01:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0