artonde juli

Hej vänner!
Jag och tokan Sara sitter nu på bussen påväg mot Linköping från Göteborg.
Fin stad det där. Där skulle jag nog kunna bosätta mig någon gång.

Nu ska jag ge er ett tips för livet:
Åk aldrig mer med Swebuss! Just nu sitter vi på en bus-4-you-buss och det är löjligt bekvämt och trevligt. Det tar inte alls lika lång tid, man sitter i jättesupermegasköna fotöljer OCH det är billigare än både swebuss och tåg. Det enda är att den inte stannar vid lika många stationer (där av kortare resetid) Men jag betalar gärna pendeln från Linköping om man kan åka såhär skönt.

Det sitter en frikyrkokille från Linköping snett framför oss. Om ni vill veta.

För övrigt har min dator inget minne kvar nu, haha! Jag har fyllt den. Otroligt, men det gör ingenting. För när jag kommer hem väntar min nya på mig. Den är rosa, hihihihi. Jag vet inte vad jag ska döpa henne till än, men det första namnet som dök upp var Ester. Vi får se om det blir det slutgiltiga.

Någon gång i framtiden ska jag börja med mina fyra nya kategorier här på bloggen:
  • Andreas tipsar
  • David informerar
  • Alex förklarar
  • Sara är dum i huvudet
(Alex kommer bara förklara vad David har informerat om med lite enklare ord)






1. Du vill inte veta 2. Ute på nattliga äventyr vid kusten 3. Snygg-Sara 4. Sara och Linn i Viktoriapassagen 5. Turister 6. Öhm, min mentala ålder visade sig?

Nu är vi i Jönköping.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Andreas

Dina tre nya kategorier tycks av listan att döma vara fyra.



Har jag tipsat dig om Whiskeytown?

2008-07-18 @ 17:57:55
URL: http://www.andreask.se
Postat av: Jonas

Kul att ni är tillbaka, hoppas Götet var bra.

Jag håller med, det var definitivt fyra kategorier i den där listan.

2008-07-18 @ 18:19:47
Postat av: Alex

Hahah ser fram emot det



Snygg jacka du har på bild 1!

2008-07-19 @ 00:44:42
URL: http://nallexander.blogg.se/
Postat av: Cary

-har tagit alla bilder utom den sista-

2008-07-19 @ 21:34:15
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Linn

Andreas: Jaja men en räknas knappt. Nej det har du ej!



Jonas: Götet var bra! :D



Alex: Det är Saras!



Karin: öhm.. förlåt att jag inte skrev det eller?

2008-07-23 @ 00:58:18
URL: http://linnmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0