torsdag kväll

Jag har en liten sak för mig, jag tror inte att det är normalt..

När jag blir lite upphetsad elle rliksom uppspelt för att jag vet att något roligt snart ska hända eller när jag vet att något kul är nära så ger jag ifrån mig ett visst litet läte. Som ett kvid (är det ett ord?) haha!
Det här kan tillexempel hända på H&M när jag snart slutar och har trevliga kvällsplaner.. "Iii" låter det om mig och folk tittar snett.
Jag får nog ta att göra något åt det, eller så struntar jag i det och låter folk undra.
Troligen det senare alternativet.


Jag är knäpp

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ta det senare, det är ett kul läte

2008-07-31 @ 23:47:11
Postat av: Linn

Ja, har du hört det?

Jag ska låta så någon gång, när du minst anar det!

2008-08-01 @ 02:24:53
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: Martina

hehehehe

2008-08-01 @ 21:46:55
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0