ROSA



Lite franska till att börja med.
Jag tänkte att om jag lyssnar tillräckligt mycket på fransk musik och tittar på fransk film så kah jag kanske bli duktig en dag! Annars så är min dag ganska rosa...









 Till och med maten är rosa?!
Och mina undisar, men det får ni inte seee hahaaa!

Idag har hela systemet krånglat på vår skola.
Det gick knappt att logga in och öppna word, så man kunde inte plugga hela tiden.
Och på vilken skola som helst hade detta varit glada nyheter, men inte på kunskap!
Haha, ganska roande att lyssna på hur elev efter elev får panik på att de inte kan komma in och PLUGGA!! Aaaah!
Heheheh

Nu tror jag att jag ska måla naglarna... rosa?

Kommentarer
Postat av: Alexander

har sett rosare ;)

2008-12-09 @ 19:57:40
URL: http://nallexander.blogg.se/
Postat av: Julia

Hade det varit på min skola hade alla blivit galna för då hade det inte gått att spela World of warcraft eller CS i datasalen! ;)

2008-12-09 @ 19:57:52
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: Mika

Åh, jag slog också till på fransk musikafton idag!

Haha, massvis med trevligt ju, iii..



Din blogg är sötis btw,

om jag råkat glömma att nämna det! ^_^

2008-12-09 @ 22:10:44
Postat av: Linn

Alexander: sant



Julia: Haha, nördigt på ett annat sätt då!



Mika: Hihi, DU är söt! =)

2008-12-10 @ 02:25:14
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vad är det för värld man lever i när man inte ens får se Linns undisar? :(

2008-12-15 @ 01:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0