onsdag natt

Status:
Ligger i mammas och pappas säng iförd nattlinne och rosa dator.
Har packat nästan allt.
Alla kläder jag har med går i svart, blått, vitt och beige. Helt sant!!
Förutom en blommig skjorta och en blommig klänning, men då är blommorna på svart eller blå grund!

Jag börjar se ett visst mönster.

Sista dagen på jobbet i morgon, jag borde kanske utnyttja min 25% rabatt en sista gång. Lite nya underkläder, den där kepsen (som inte är en ful keps men jag vet inte hur jag förklarar den, typ en Emil-mösse) som jag har pillat lite på. Pinsamt att köpa trosor om Emir är ensam ansvarig dock. HAHA måste får berätta två roliga saker om honom.

Först måste ni förstå vem han är. Han är lång och utländsk och bryter alltså på något språk, kanske jugoslaviska? En man!

Igår när jag gick ut på lagret öppnade jag dörren lite snabbt och hårt (tänkte att ifall någon står där inne och dansar till radion, för det brukar jag göra, så kan jag ju visa tydligt att jag är påväg in). Hehe, jag kommer precis när han ska gå och han blir så rädd att han skriker till i falsett! Hahaha, det var roligt.

Och en till grej igår; han skulle ropa i högtalartelefonen, liksom den som hörs i hela affären. Han ville ropa på Eva.
"Kan pernilla ropa nej öö Eva till kjuhgt hahahaha"
- hördes i hela affären.
Jag höll på att garva ihjäl mig, men jag hade en kund så jag var tvungen att behärska mig. Får skratta nu i stället.
Ha ha ha ha ha ha

I morgon drar jag.
Frikyrkosveriges ungdomar här kommer jag!

So long suckers

piiiiis out

Kommentarer
Postat av: Alex

hahahahahaha pannband

2008-08-10 @ 19:25:22
URL: http://nallexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0