onsdag

Okej, förlåt att jag tjatar om höstkläder.
Men idag kom Gants höstkatalog hem till oss och mamma och jag är i höstextas, precis som vanligt i augusti.
Titta HÄR

Förövrigt kommer det en främmande man hem hit i morgon.
Vi ska nämligen öva på en duett till min kära kusin Sofias bröllop på lördag.
Det kommer nog bli väldigt fint skulle jag gissa.
Lyssna på den här:


Tills dess ska jag även färga håret igen, det blir finast till klänningen och med pärlor i håret!
Räkna med att det kommer ett bröllopsrepotage inom en snar framtid!

Men nu väntar 100 placeringskort på mig! Det ska pärlas och knytas rosetter.

puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit! Det bröllopet skulle jag vilja vara på, lyssna på dig sjunga den låten :D

2008-08-14 @ 22:09:21
URL: http://www.seagulls1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0