torsdag natt

Kvällens lilla låt är Switchfoot - Daisy

Har aldrig fattat det där med att göra fula bildspel till fina låtar...

Karin och jag sprang in en snabbis på Pressbyrån idag, fick syn på en boken och kände ett visst ha-begär..
Som en modetidning fast en bok liksom!
Hoho, vad glad jag blev när jag märkte att den fanns på internet!
Här.

Favoriterna var väl
sid 29-30, för att hennes hår var underbart och jag egentligen i smyg vill ha en sådan frisyr varje dag
sid 55, för att en stor mysig sjal måste hänga (helst ligga sådär pösigt) runt min hals i höst! Skorna var det  inget fel på heller...

För övrigt gjorde de här bilderna i Elle UK mig väldigt sugen på lite rakt hår...


Godnatt på er
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0