söndag - vilodag

Vänner, jag önskar att jag med lite bilder kunde visa er mina äventyr i natt och tidigt tidigt i morse, men det var Karin som tog korten. Ni skulle då ha fått se hur hon och jag först slet som djur med det tyngsta arbetet för att packa ner restore-området. Ja, vi hade backklättring och sumorbrottning på Augustifesten nu i helgen. Heheheh, intressant.
Tänk er en mycket berusad tjej ta på sig en stor fet och TUNG sumodräkt för att sedan försöka brotta ner sin kompanjon. Han behövde inte göra någonting, hon ramlade av sig själv.

Och ja, nu sitter jag och analyserar mina intryck.
Alkohol är ju bara skit. Jag tycker verkligen det.
Jag tänker inte dricka en enda liten droppe innan alkoholkulturen i Sverige ändras.
Kunde inte hitta den där reklamfilmen som IQ har, som berättar om allt dumt som alkoholen orsakar.
Men ja, ni vet.

Som min mellan- och högstadieklasskompis Linnea Skoog alltid sa: Sprit är skit!

Kommentarer
Postat av: cary

ja sannerligen. det var så skönt att slippa allt det där som de flesta andra höll på med.



ska lägga över bilderna sen ikväll, när jag orkar. :]

2008-08-24 @ 18:56:51
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0