måndag

Jag loggade in på min skolmail.
Och plötsligt landade en välbekant känsla inom mig.
En känsla jag var rädd inte skulle dyka upp så här inför sista året.
En känsla av välbehag, av iver och nyfikenhet och ja, tro det eller ej en längtan efter studier.

Detta kan låta konstigt i vissa människorn öron. men för mig har det alltid varit på det här viset.
Nu ser jag verkligen fram emot att köpa nya, fina block och matchande pennor.

Kurserna jag ska läsa i år är:
Engelska C
Matematik C
Franska 3
Svenska C-skriftlig och muntlig kommunikation
Samhällskunskap C
Historia C
Psykologi A
Psykologi B
Filosofi A
Foto A

Jag ser nog fram emot alla mer eller mindre, förutom matten då. Haha! Det blir en utmaning som heter duga

Kunskapsgymnasiet, here I come!

Kommentarer
Postat av: Lollo

ojdå!!! Heja! De enda teoretiska kurserna jag ska läsa är Ma C, religion A och Arbetsmiljö och säkerhet, resten är musik... TJOHO!! =D Lycka till med studierna!

2008-08-18 @ 20:57:46
URL: http://basklas.blogg.se/
Postat av: Linn

haha! skillnaden mellan De Geer och Kunskap!

2008-08-18 @ 22:40:21
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: maja

matematik c

engelska c

svenska c muntlig och skriftlig kommunikation

samhällskunskap c

rättskunskap

psykologi a

psykologi b

filosofi a

historia c

litteratur och litteraturvetenskap

information och layout a

projektarbete



detta ska jag pyssla med i år. jag läser väl fler småkurser, för jag har inget språk mohahahahaha språkhataRn



2008-08-19 @ 11:52:04
Postat av: Lina

Foto a?! Kursen som jag håller på och läsa så eller? GRATTIS!! :D

2008-08-19 @ 17:35:33
URL: http://www.seagulls1.blogspot.com/
Postat av: David

Linn. "Nu ser jag verkligen fram emot att köpa nya, fina block och matchande pennor." Ibland är du helt otroligt feminin.



He. He.

2008-08-23 @ 02:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0