Ljuset lyser i mörkret

Hej världen!

Det här har varit världens mest slappa dag tror jag!

Men jag tänkte bara påminna er om en sak;





Det är ju så att finns det skugga så måste det finnas en sol. Så även om allt verkar mörkt så finns det ljus. För mörker är bara bevis på ljus. Och nu tänkte jag citera lite ur en bok jag brukar läsa i:

"I begynnelsen fanns ordet, och ordet fanns hos Gud, och ordet var Gud. Det fanns i begynnelsen hos Gud. Allt blev till genom det, och utan det blev ingenting till av allt som finns till. I ordet var liv, och livet var människornas ljus. Och ljuset lyser i mörkret, och mörkret har inte övervunnit det."'

God kväll vänner

Kommentarer
Postat av: Martina

amen sistah!

2009-01-19 @ 19:48:04
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0