Rickard Lindqvist f/w-09

Nu det varit modevecka! Önskar att jag var en av de som fick springa runt på glammiga visningar i diverse eleganta lokaler. Men så är inte fallet! Jag får helt enkelt finna mig i att iakta festligheterna såhär på 16 mils avstånd... (lol)
I vilket fall, det här var väl en vacker ide?




(bilder från stockholm streetstyle)

Sätta horn på modellerna, får lite Narnia-vibbar eller något!
Och dessutom ser vi här exempel på att ljusblått går ihop med plommonlila, lite av en överraskning. Men jag gillar det, kanske skulle ta och göra något med mina lila strumpisar och min ljusblå tröja i morgon. Hmm...

Kommentarer
Postat av: Julia

Wow, horn är faktiskt riktigt snyggt! Hjortar är classy!

Synd bara att modeveckan redan är slut, den hann ju knappast börja. Och ännu mer synd att man inte kunde vara där och känna sig fashioooon. Men, men några måste ju hålla ställningarna i Norrköping också, och nu så har lotten fallit på oss... haha.

2009-01-30 @ 00:08:35
URL: http://prick.blogg.se/
Postat av: Lukas

Narnia! Wuhuu! :D

2009-01-30 @ 01:12:12
URL: http://lukasskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0