Utmaning

Julia utmanade mig, så nu ska vi se här!
Reglerna:
                 - Gå in i mappen med dina bilder
                 - Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
                 - Publicera bilden på bloggen och skriv något om den
                 - Utmana sex andra personer och glöm inte att tala om det för dem!



Den här bilden har nog Alex tagit med sin mobil, det var hösten 2007. En mycket trevlig eftermiddag då vi åkte ut mot Stegeborg för att starta upp ungdomsverksamheten i kyrkan för terminen med ett litet miniläger. På vägen dit minns jag att jag såg ut över de vackra fälten och utbrast "Vänta! Kan vi inte stanna och fota lite?"

Sagt och gjort, det blev många fina bilder i höstsolen och på just denna sprang David iväg med mig på sina axlar och jag skrek i panik. En dag jag verkligen minns med glädje.

Jag utmanar:
Maja, Martina, Sara, Mika, Alexander, Emma

Kommentarer
Postat av: maja

fin bild

2009-02-04 @ 21:11:39
URL: http://majvors.blogg.se/
Postat av: Unni

YES, jag var ju inte alls utmanad!

2009-02-05 @ 00:10:00
URL: http://picapica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0