You rock my rock my world

14 februari var för första gången en väldigt trevlig dag!
(okej, det var inte helt fel att skriva emo-sånger med Sara förra året heller men..)



Först hade mamma köpt en bukett med mina favoritblommor,
de passade utmärkt i mitt rum!



Mina små presenter till Lukas var inslagna i mitt
nyinköpta presentpapper



Sedan kom pojken, helt finklädd!
& jag hade min Zara-klänning på mig, vi var riktigt heta faktiskt! Hehe



Sedan lagade vi god mat och tittade på film till klockan tre.
Värd dag!
Puss


PS här får ni lite kärlek, hahahaha, skämt å sido, det finns faktiskt ingen som kan ta de där tonerna som hon. Eller hur Lukas? hehe DS

Kommentarer
Postat av: Linn

Blommor är helt enkelt underbart! :)

2009-02-16 @ 15:53:45
URL: http://rosalinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0