"ibland blir det bra, ibland blir det dåligt" - lena lundholm



Ja, ni vet ju redan att det är vitt ute.

Nu ska jag skriva ett helt vanligt blogginlägg!
Dagen började med plugg, helt sant, åt inte ens frukost innan.
Ringde senare till Karin som berättar att Moa har fått plötslig hög feber så hon kan inte redovisa sin engelska. Och med feber menade hon att hon lyckats läsa en bok av en amerikansk författare i stället för en brittisk. Bra Moa. Det var blondin på M nummer etts tabbe.
Vidare tycker Karin att jag ska ta mig ut i stormen och gå till skolan för det kunde inte gå värre än för blondin på M nummer två, Maja, som hade lyckats halka och hamna på rumpan inte bara en utan två gånger på vägen dit. (jag vet inte varför jag tycker det är så roligt, men jag kan veerkligen se det framför mig! haha)

Jaja, förmiddagen var inte jättetrevlig med halkiga vägar till skolan, stress, brist på mat och en inte så väl förberedd redovisning. Men det hela kompenserades upp med en fyra timmar lång fika på Fräcka. Kändes som en kvart, så går det när man har en fin vän med sig!

Nu är det filosofi som gäller!

Kommentarer
Postat av: maja

HA. HA. HA. dör av skratt. har faktiskt fortfarande ont i höften sniff

2008-11-25 @ 10:07:19
URL: http://majvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0