femtonde juli

Hallå där! *göteborska*

Här sitter vi i en fin villa i Mölndal med en äcklig hund, Karin, Sara och jag.
Sara har hittat en ny bästa vän, Rubiks Kub heter han.
Karin har idag ätit ett Happy Meal och ett Kinderägg. Jag sitter nu och klurar på var hennes mentala ålder är...

Pojkarna har åkt hem nu. Igår kväll var planen att vi skulle hitta en fin plats att grilla marshmllows på. Fin plan som mynnade ut i en bilresa på två och en halv timme. Vi hittade inget fint ställe.

Vi har gått en sväng i stan, mycket trevligt och mysigt. Karin har hittat en liten gränd som är jättefin och vi stortrivs mitt bland all rea. För till skillnad från hemma, finns det faktiskt fina saker på rean. Jag har fyndat två toppar och ett par svarta chinos. Och vi har inte ens hunnit med hälften av alla affärer än.



Det är så skönt att ha några dagar på sig, så man bara kan gå och strosa omkring bland vackra göteborgare.
Morden i Midsomer nu!

puss

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha läste "äcklig Karin"



Vem fick inte åka bil i 2 timmar?

2008-07-16 @ 23:16:02
URL: http://nallexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0