Älskling jag är hemma!

För det första, har man inte alltid gått och tänkt på att man borde bygga bostäder i det där häftiga huset?
Jo det har man. I NORRKÖPING är det! Allvarligt talat, titta bilderna:









Gissa om vi ska gå på visning på söndag! Vi kan ses där allihopa, öppen visning!
Inte för att vi tänker eller haha överhuvudtaget har ekonomin för att köpa men kära nån, detta måste man ju skåda med sitt öga!

Mamma - Vi köper massa lotter i morgon!
Linn - Och ber till Gud att vi ska vinna tre miljoner!
Mamma - Det funkar nog inte, kanske om vi ger pengarna till Afrika eller så...
Lukas - *tänker efter ett tag* Och så lurar vi honom!!

Jahaja, lycka till att lura Gud, jag menar, han fattar ju säkert inte att vi tänker köpa världens finaste lägenhet för pengarna. Han har ju ingen koll, nej nej!

Kommentarer
Postat av: Boff

Det är lugnt, jag backar upp det om nån frågar

2008-10-16 @ 22:22:49
Postat av: Martina

Gud är inte så lättlurad nej

2008-10-16 @ 23:15:12
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/
Postat av: cary

bra där boff, nu har du ju all täckmantel du behöver linn.

men alltså OMG - påminn mig igen, varför bor vi inte där du o jag?

2008-10-16 @ 23:26:13
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Linn

Rickard: TACK



Martina: inte såååå



Karin: föööör att den kostar tre miljoner? hehehehe

2008-10-17 @ 00:21:03
URL: http://linnmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0