Hejhejhej

Det finns vissa artister som man bara lyssnar på när det är jul. Exempel:
  • Peter Jöback
  • Carola
  • Amy Grant
Ja, här sitter jag i köket, lyssnar på julmusik, äter clementin, snyter mig, försöker plugga och ignorera mamma som tvättar fönstren. Hon har satt på mig pappas dunjacka med, för att jag inte ska frysa.

Förresten kommenterade Alex här att finnar är ju bra på att åka skidor och det är ju sant! Visst var det något krig de kunde hålla sig borta från ett tag för att de hade skidor? Typ 1:a 2:a världskriget? Vilken bra samhällare jag är... Nu lägger mamma till att hon minsann känner en munter finne och Perti i kyrkan är ju allt annat än deppig! Se så många undantag man kan hitta.

Jaja, här kan ni ju lyssna på en sån där låt av en såndär artist:


Den är i och för sig mest sorglig...
Jaja, lite snö skulle sitta fint faktiskt!
(det där kommer jag få äta upp)

Kommentarer
Postat av: Alex

jag ska starta en blogg om finnar

2008-11-16 @ 16:17:05
Postat av: Lina

Härifrån får du ingen skit iaf! Mer snö åt folket!

2008-11-16 @ 16:56:51
URL: http://www.seagulls1.blogspot.com/
Postat av: Linn

Alex: Snälla gör det



Lina: Nej, men jag kommer nog få en del skit av mig själv efter nån månad av snö.. haha

2008-11-16 @ 17:27:29
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: johanna

Åå, det är ju inte jul än Linn!

2008-11-16 @ 17:53:58
URL: http://johannalene.blogg.se/
Postat av: Boff

Jaa, man måste lyssna på carola när det blir jul!

Här i stockholm snöade det idag :O

2008-11-16 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0