tjugosjätte maj

Mais quelle tête tu fais!

image38

Hmm, ja jag ser nog lite dassig ut idag. Strunt samma.

Om ni visste hur fint koltrasten sjunger just nu.
Så mycket vackrare än musik
.


Mon anniversaire c'est en le lundi.
18 år, det kommer väl inte kännas som något speciellt, det gör det ju aldrig.
Men mina födelsedagar är alltid så mysiga, tror det är för att de brukar infinna sig i maj varje år.. Hmm jag börjar se ett mönster.

Bästa stunden på dagen är ändå morgonen (jaha det var ju ett orginellt påstående). Det är för att min ömma moder gör de finaste paketen i hela världen och för att sången alltid är lite udda, man vet aldrig vad man kan vänta sig. Borde ha mobilen redo att spela in det, jahahaha! Vilken ide!
på torsdag är jag dessutom ledig hela dagen, så jag ska bara gå omkring här hemma och mysa.

Nu däremot ska jag ta tag i den här franskan!
C'est tout!
Grosses bises (puss & kram)

Kommentarer
Postat av: David

Fast lite stort är det ju att fylla 18. Men det brukar kännas typ veckorna efter, när man kallar sig för 18 (eller vad man fyllt) och känner sig stor.

Jag är förövrigt ledig hela veckan utom torsdag, och då ska vi bara spela volleyboll och äta glass på förmiddagen. ;D

2008-05-27 @ 00:35:26
Postat av: nathalie

svar; men heej :) åh tack för komplimangerna, vad snäll du är! Smink är ju jätteroligt ;) hihi.... 25 årsfest?! guuud, den måste jag få se. Pappa är ju lite knäpp x)

2008-05-27 @ 12:51:17
URL: http://naatta.blogg.se
Postat av: Linn

David: jag har inte haft några lektioner på hela veckan heller hihihi

Nathalie: Ja haha, hans frilla och kläder. Eller när han skulle byta blöja på en bebis som måste ha varit Kim "Shit!" hehehe

2008-05-27 @ 19:24:27
URL: http://linnmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0