tjugofjärde maj


(han sjunger till och med om koltrasten)

Idag vaknade jag jättetidigt, säkert halv tio!

Började den nya dagen med ett knäckebröd och ett glas mjölk i solen på balkongen.
Det är det som är bra med vår balkong, den har morgonsol. Men sedan är det skugga fram till kvällen, då solen hinner värma lite till precis innan den går ner.

Köpte mig en milkshake med banansmak senare under dagen. Jag kom på försent att jag är fökyld och undrade i mitt stilla sinne om den smakade gott eller om jag gick och drack något jag egentligen inte tycker om. Usch vad trist det är när man inte känner några lukter eller smaker.

Om du var tvungen att välja bort ett sinne, du vet syn, känsel, hörsel, smak och lukt, vilket skulle det vara då?
Jag kan verkligen inte bestämma mig men jag uppskattade de alla mer efter att ha tänkt tanken att vara utan något av dem.

puss

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag och pappa har också tänkt på det, fast om man helst skulle vilja vara blind eller döv. Det är verkligen jättesvårt. men fatta att aldrig kunna lyssna på musik, aldrig höra kärleksfulla meningar, aldrig höra stadslivet. så tråkigt!

2008-05-26 @ 18:46:57
URL: http://martinaeksmo.blogg.se
Postat av: Lollo

hahaha, kommer du ihåg när vi diskuterade det
på utågå i sexan? och vi var med i tidnigen? :D

2008-05-26 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0