fjortonde maj

Jag tänker att jag skulle kunna bo lite grann i Stockholm.
Andas lite storstadsliv för ett år eller så.
Kungsträdgården är så fin om våren.
image29

Du vet när man ligger och läser en bok mitt på dagen.
Utanför fönstret lever alla sina liv, men själv är man upptagen av boken.
Man lever nästan i boken.
Fast sedan blir man alltid trött, ögonlocken rullar ner mot ens vilja.
Att då få lägga ifrån sig boken, lägga sig på mage, titta ut genom fönstret, blunda och sedan halvsova i någon timme. Är inte det fint?

Tiden börjar komma nu.
Hej Tiden, jag har väntat länge på dig.
Välkommen

puss

Kommentarer
Postat av: Saraaa

Jag tänker att jag kan bo med dig i stockholm ett tag och äta alla dina bakelser. ^^

2008-05-15 @ 01:17:24
URL: http://waires.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag tänker att du får komma o
hälsa på mig i stockholm till hösten.

till min blogg om du är intresserad:
anv: sommar
lösen: badboll

2008-05-15 @ 20:08:32
URL: http://moimatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0