tjugosjunde juni

Hej fetton
- hade jag skrivit om jag hette HanaPee..



Ok, efter ungefär en vecka som arbetande kvinna vill jag bara förklara vissa saker för er.
Att stå i affär är så sjukt mycket jobbigare än man tror och man får ont i muskler man inte visste fanns.. (idag hade jag ont i hälarna när jag cyklade hem..?) Igår var jag allvarligt i princip död när jag kom hem, kunde inte göra någonting och gick och la mig vid 11, det har inte hänt sedan.. ALDRIG!!

Eftersom jag behöver öva på att stå i kassan hade de dessutom satt upp mig på hen väldans många kassapass.. Min kollega räknade ut att jag har stått SJU timmar i kassan idag. Gosh. Och när det är som stressigast och lång kö och allt så kommer en sur tant och smäller i disken och säger med bars röst något i stil med "Har ni inte kläder som inte är i storlek S eller M?? Nej! Ni har bara kläder för små personer!!" Och så gick hon.. Jag hann inte ens förklara?! Skulle ha skrikit "Är det mitt fel att du är tjock??!" Suck.. Jag går och lol:ar för mig själv titt som tätt.

Speciellt när jag tömmer proven oh märker att vääääldigt många bara lämnar alla de TIO plagg man har provat i provhytten? Och så får vi plocka ut det sedan? När du har läst det här vet du att du aaaaaldrig ska göra så igen ok?? Det tar väldigt mycket längre tid för oss som inte helt säkert vet var kläderna ska vara..

Förlåt hörrni. Vilket tråkigt blogginlägg.. Och ja, det är klart att jag är tacksam för det här jobbet. Men mina fötter, ben och min rygg är det inte hehehehe..

För att liva upp stämningen lite kan ni ju titta på den här och tänka er mig sjunga den klockan 16.00 på ett bröllop i morgon.. Hahaha! Gillar specciellt rörelserna vid 0.31 och 1.23.
Hahahaha!


Nu ska jag sova.. För jag ska vara trevlig mot otrevliga kunder i morgon mellan 11 och 15 hehe

Kommentarer
Postat av: David

Hahahhahaaahaha, stackars tant som är för tjock för att hitta kläder ^^



Men hon skämde nog mest ut sig själv



Har du muskler i hälarna?

2008-06-28 @ 06:11:27
Postat av: Cary

HAhahahah, fina dansmoves. De ska du också göra va? xD

2008-06-28 @ 12:09:07
URL: http://caryw.blogg.se/
Postat av: Linn

David: Ja, det är ju synd om henne, undrar vad hon har vart med om för att va så sur?!



Karin: Det blev inga moves för mig, men fattaru att hon va seriös med de där rörelserna?? Sjukt

2008-06-29 @ 00:49:03
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: Din bäääääbis

jag lider med dig:)



Och lovar dig en... FOTMASSAAGE!!! WOAH!

2008-06-29 @ 15:18:02
URL: http://waires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0