sjunde juni

På winamp har jag en spellista som heter "emodepp", som naturligtvis plockades ihop under någon deppig period.
Det är lite Coldplay, lite Håkan, KT Tunstall, Damien Rice, Eva Cassidy, Joseph Arthur blablabla.. Mysig men sorglig musik. Och nu har jag funderat lite.

Är det så att jag tycker om att deppa? Att jag faktiskt trivs med att vara lite ledsen ibland.
Hoppsan, jag tror det minsann. HEMLIS OK? Ja, i smyg tycker jag nog till och med om att gråta. Men det är klart, bara om det är något sånt där lite onödigt och dumt, som en töntig pojke eller så. Hehehe..

Min favvodepplåt är nog Hide and Seek med Imogen Heap.
Sjukt konstig/dålig film öhm.. video, ja vad det nu är. Men lyssna och njut:


Kommentarer
Postat av: Loltjejjen

Alltså, det skrämmer mig hur sjukt lika vi ändå är ibland, just DEN låten.. deppdeppdepp.. För övrigt tror jag att alla gillar att gråta en skvätt ibland.. Du är snygg! Töntiga killar är töntiga.



Ses på festen med resten? kickass dudette:D

2008-06-07 @ 02:59:44
URL: http://waires.blogg.se/
Postat av: Lollo

vi lever ju parallella liv du och jag.

"Livet är så enkelt för mig just nu vänner.

Jag går och väntar på att något hemskt ska hända bara för att jag ska vakna till.

Bara för att, jag ska bli medveten om hur bra jag har det." skrev du den 19:e maj och jag tänkte kommentera och skriva att jag precis hade tänkt samma tanke, men jag orkade inte eller nåt. Och så insåg jag bara för någon vecka sedan att jag faktiskt saknade lite att känna mig depp, det blev nästan tröttsamt att vara på topp jämt, på nåt sätt är det skönt, mysigt och tryggt att vara lite nere på eget manér. Så jag lyssnade på Kent och fällde några tårar. men det var ju helt hemligt.



KNAS VA!?

2008-06-09 @ 03:01:49
URL: http://basklas.blogg.se/
Postat av: Linn

Sara: =) KICKASS



Lollo: Haha! Fy vad bra att jag inte är ensam om att känna så!

2008-06-10 @ 02:47:17
URL: http://linnmarias.blogg.se/
Postat av: hp

jaa fniiizzz





ömma smek /hp

2008-06-10 @ 09:20:29
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0