tisdag

Min pappa är rolig, som ni säkert har förstått.

För någon vecka sedan spelade vi Alias och ja, det har han inte spelat förut så han var smått förvirrad.
Ord att beskriva: Grön
Pappas beskrivning: "Inte grön!"

Öhm

I över ett år har jag tjatat på honom att vi måste gå handledarkursen så jag kan börja övningsköra, vilket jag borde gjort för två år sedan... Och så igår satte han sig ner och fixade en massa med saker som han har samlat på sig under året haha! Han ringer och fixar personbevis åt mig, så jag kan införskaffa ett IDkort (på tiden va?) och så ringer han och bokar handledarkurs som vi ska gå i morgon. Vi ska till banken och fixa ett betalkort åt mig med. Allt på en gång!

Så idag ska jag ta kort i en sån där automat = jag måste vara assnygg!!


Jag älskar min pappa, även när han färgar håret som T-bag i Prison Break.
Heheheheh

Kommentarer
Postat av: Jonas

Har du inte ID-kort än? Duktigt :-S

2008-07-29 @ 13:40:50
Postat av: Martina

T-bag? han som blir av med handen men syr fast den igen?

2008-07-29 @ 20:53:36
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/
Postat av: Linn

Martina: Japp han! Pedofilen.. heheh



Jonas: eheheh

2008-07-29 @ 23:16:55
URL: http://linnmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0