tjugofjärde juli

Hej.

Idag har jag jobbat. Och vet ni? Det gick faktiskt snabbt och var nästan trevligt.
Sedan bar det av mot en sjö som vi inte är säkra på vad den heter.
Dan och Sara vågade slänga sig i lianen medan vi andra såg på. Lukas och jag konstaterade ännu en gång att de borde gifta sig. Emma var trevlig och fin, Simon var mest tyst, förutom när han fnissade.

Imorgon måste jag gå upp tidigt! För 10.35 går bussen till Oskarshamn och jag har inte packat, hehehe.
Men jag har ett knep:
Jag låtsas att jag är någon annan och lever ett helt annat liv. Imorgon tillexempel kanske jag känner för att vara en halvkänd singersongwriter som ska åka på festival och gunga med i musiken. Viktigt att tillägga är också att jag har en väldigt snygg klädstil. Jag spelar gitarr och lillebror spelar piano, trummor, bas och lite munspel och saxofon ibland, och KLARINETT! Fy vad fint det skulle vara, kära nån. Det får bli mitt nästa projekt.

För er som inte vet är det alltså Standfestivalen som gäller till helgen. Wrestling With Angels ska spela och vi ska såklart stötta pojkarna så det blir deras bästa spelning. Här är deras myspace. Men mest av allt ser jag såklart fram emot Immanu El. Inte för att Snygg-Claes är snygg, utan för att deras musik ger mig så fina bilder i huvudet.

Jag vet inte när vi hörs igen, kanske träffar jag min själsfrände och kommer aldrig tillbaka.
Ja, det blir troligen så.

Hejdå!


... för alltid.

Kommentarer
Postat av: lol din babe

du vet.. du är så sjukt dramatisk!

2008-08-02 @ 22:49:31
URL: http://waires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0