tjugotredje juli

Igår ville jag verkligen inte gå (cykla) till jobbet. Det kändes så sorgligt att veta att Lukas, mamma och pappa skulle få mysa och ha ledigt tillsammans och jag skulle inte vara med. Och det var väl inte så att den känslan utvecklades till någon häpnadsvärd lycka under dagen heller. Jag tyckte bara vi hade kunder som den där tanten som var bitter för att vi inte har de kalsongerna "som vi alltid har haft". Det är ett par kalsonger? Okej? Det är väl inte hela världen?!

När jag slutade och kom ut var det några saker som fick mig på bättre humör:

  • Solen
  • En gubbe som helt otippat kom cyklandes ner för en stig bland massa buskar (som jag aldrig har sett) på en trehjuling! Hahaha, så söt. Har jag berättat om den gamle mannen jag brukar se om mornarna iförd en för stor kavaj och med en plastpåse? Han ser ut som farbrorn på yoghurtpaketen ni vet? Gulligast i hela världen.
  • Det sista var musiken i mina öron. Han gjorde mig glad på riktigt!:
Salem
Och när vi ändå är inne på honom så kan ni ju lyssna på det här med, för den är så fin

puss

Kommentarer
Postat av: Andreas

Salem spelar väl i Norrköping på lördag?

2008-07-25 @ 12:55:13
URL: http://www.andreask.se
Postat av: Linn

Det gjorde han kanske! Jag var ju inte här.. :(

2008-07-28 @ 00:48:09
URL: http://linnmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0