elfte juli

Igår ringde jag Sara. Hon har kramat Snygg-Claes och hans tvillingbror.
Jag dog lite inombords.
Hahaha nu kom jag på att det här är en blogg och att alla kan se det här, vad kul det skulle vara om Snygg-Claes läste det här. Ifall det skulle hända:
Hej Snygg-Claes, jag tycker du är väldigt snygg.

Huvudvärk och trötta fötter efter tio timmar på jobbet. Jag bjuder på något jag skrev i min dagbok någon gång.

"Tack Gud för pojken som fick mig att glömma.
Och för fåglarna, för solen,
för alla träd som slagit ut
och för körsbärsblommorna utanför mitt fönster."



Det regnade väldigt mycket idag.
Men det är också fint, på sitt sätt.

Kommentarer
Postat av: asskickerno1

Hahah, någon borde ju länka till honom^^ Hähähähä

2008-07-14 @ 02:44:43
URL: http://waires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0