torsdag

En randig skjorta.


Jag skulle ta en sväng på stan. Det slutade med att jag spenderade över 700?!
Jaja, jag köpte bara fina och bra saker. Och nu ser jag fram emot hösten!! Vet precis vad jag vill ha på mig.
Och om ni tycker det här är lite ytligt? Så kan jag säga till mitt försvar att när det blir mörkt och kallt och regnigt och ruskigt så måste man få ta på sig fina kläder och tända ljus, för annars skulle jag gå under. Jag tror mitt intresse för höstmode är någon slags överlevnadsinstinkt. Ja, så säger vi. (ingetmerdåligtsamvete)

Haha! Lyckades få Lukas att gå till ICA i stället för mig..
Linn - Men jag vill ha smågodis
Lukas - Nää!
Linn - Jo men kom igen, om vi kör videosamtal hela tiden och jag säger vad jag vill ha..?
Lukas - OKEJ! :D

Hahah.. Lättlurad kille liksom
Snart ska jag fika med Natta! Hon är kanske världens gladaste människa.

puss

Kommentarer
Postat av: Martina

haha, du har rolig bror!

2008-08-14 @ 21:46:27
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0