tisdag



Vänner!
Jag känner att jag inte riktigt orkar ladda upp massa bilder här, ni kan kolla bilddagboken (curlygirl.bilddagboken.se)
Och jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta den här festivalen.

Det var regnigt och lerigt, men det störde mig inte så jättemycket faktiskt.
Det allra bästa är väl att man får umgås med alla de där människorna som man bara träffar några gånger om året, men som är så fina att man önskar att de bodde i samma trappuppgång. Sorgligt det där, men nog kan man bli bättre på att ses!

Fast nu när jag tänker efter finns det något som var ännu bättre.
Gud såklart.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara vad det var han gjorde men det var många saker som jag har funderat över de senaste veckorna som blev mera klara. Många bibelord som talade rakt in i hjärtat och många sånger som beskrev vad jag känner i mitt hjärta men jag själv inte kan förklara.

Jag skriver inte så ofta om honom här, Gud alltså.
Men det är oftast för att jag verkligen inte vet hur jag ska förklara.
Men en sak vet jag, jag är kristen. Och jag tror på en Gud som vill använda var och en av oss.
Och jag tror att han just nu förbereder lilla Sverige för större saker.
Därför avslutar jag med den här låten:
(ni behöver inte titta på den smöriga filmen)


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ryser till låten

2008-08-12 @ 21:36:55
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/
Postat av: Linn

:)

2008-08-13 @ 00:07:26
URL: http://linnmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0