frizon.pojkfasta.skola.&änglavakt

Frizon 07
Kort utvärdering:
Värt.

image5

Frizon har lärt mej många saker:
1. När man tältar blir allt mer eller mindre fuktigt
2. Att duscha på en camping är inte smärtfritt, då det fanns endast ENDAST kallvatten
3. Alex får sina grönsaker uppskurna av sin ömma moder hemma
4. Alex klarar inte av mycket själv för han ärr lite bortskämd
5. Alex kan skrika roligt när han får panik av tillexempel insekter eller jag citerar: "seriös spillning"
6. Karin, David, Alex och jag kan bli väldigt irriterade på varandra.

Lösningen på det sistnämnda var att dela upp oss. Alex & jag och Karin & David. Funkade riktigt bra. Eftersom dom är dom "smarta" och vi dom "dumma".. Alex och jag är iaf bäst! Hah!

Självklart har jag lärt mig mycket annat med.. Viktigare saker så som att alla Sveriges snyggaste kristna killar befinner sej på Frizon.. (förutom Emil och Dennis) Mycket värdefull information. Men nu kommer vi till det storslagna:

Mina damer och herrar! Härmed vill jag förklara min pojk-fasta påbörjad!
Fram till jul ska jag inte ha nått span och det, DET är ett stort steg. Hahah, jag är ju den största spanaren i Norrköpings nej, Sveriges om inte i världens historia. Nej det kanske var att salta lite väl mycket men jag har bestämt mej. Nu blir det fokusera på rätt saker här.. Gud och skola. SÅ bra känns det.

På tal om skola. Det är inte långt till torsdag, om man räknar idag som tisdag så är det ju gripande i övermorgon!! Mamma mia, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Förövrigt höll jag på att dö i natt, då jag somnade (i kläderna ovanför täcket åt fel hål på sängen, trött efter Frizon) med ett ljus tänt. Om mamma inte hade kommit in vid halv 6 vet vi faktiskt inte hur det hade gått.. Läskigt. Men jag hade änglavakt antar jag.

Nej nu ska jag sova.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Alex

Yeeah instämmer på allt utom 4, och det ska jag bevisa! ...nån gång

2007-08-14 @ 02:54:40
Postat av: Madde

Härlig blogg! Man blev glad av den! Får jag lägga in som favooriter:D

2007-08-14 @ 16:51:35
Postat av: Linn

Vad kul att höra! :)

2007-08-15 @ 23:04:07
Postat av: hanna c

Har du vart på Frizon, va kul:) var där förra året och det var riktigt bra! Bra ide det där med pojkfasta tror jag, man kan alltid vänta lite med killar tills det faktiskt är på allvar och man är lite giftasvuxen

2007-09-02 @ 21:24:33
URL: http://hannapaulina.blogg.se
Postat av: Lina

Det där om att det bara finns kallvatten i duscharna på campingen stämmer ju inte alls :P.. jag brände mig ett antal gånger förra året! Hähä

2008-05-02 @ 21:20:17
URL: http://nogg.se/seagulls
Postat av: Emmsticki

Vattnet är inte alltid kallt, fröken! Man kan göra en EmmaPåFrizon06: Softa runt till kl 03:30 och sen duscha varmt tills det tar slut.. hehehe

2008-05-12 @ 22:01:00
URL: http://emmsticki.blogg.se
Postat av: Linn

Lina: VAH? vilken dusch? otroligt, bättre att bränna sej iaf!

Emma: heheheh.. Jag ska prova det om jag kommer dit i år! Fast oj vad trött man kommer vara på morgonsamlingarna, som jag i år tänker gå på!!

2008-05-14 @ 20:54:35
URL: http://linnmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0